maanantai 16. maaliskuuta 2015

Ilmoittaudu mukaan liikuntahaasteeseen!

Kymmenen viikon liikuntahaaste starttaa viikon päästä. Ilmoittaudu mukaan! 


Haasteen säännöt:

Haaste alkaa 23.3. ja päättyy 31.5. eli kesto on 10 täyttä kalenteriviikkoa. Sinä määrittelet tavoitteen, johon yrität näiden viikkojen aikana päästä. Se voi olla esim. tuntimääräinen tavoite tai kappalemääräinen tavoite. Seuraat liikuntasuorituksiasi itse ja voit halutessasi raportoida niistä esim. viikottain tänne blogiin. Haasteen päätteeksi 1.6. 2015 klo 18 suoritetaan arvonta kaikkien mukana olleiden kesken, palkintona on 50 euron lahjakortti Coolstuff-verkkokauppaan, joka myy mm. aktiivisuusrannekkeita. Voit siis lähteä mukaan myös kesken haasteen, mutta parempiin tuloksiin tietysti pääset, jos olet mukana alusta asti. Arvontaan pääsee mukaan, vaikka ei omaa tavoitettaan tällä kertaa saavuttaisi. Tärkeintä on olla täysillä mukana. 

Itse lähden mukaan sadan tunnin tavoitteella ja raportoin edistymistä viikottain täällä blogissa. 

Mutta mikä lasketaan liikunnaksi? Sen päätät sinä. Itse lasken kaiken, missä liikutaan. Siis myös koirankusetuslenkit, lumityöt, haravoinnin yms. 

Ilmoittaudu näin:

Ilmoitaudu mukaan kommentoimalla tätä postausta. Kerro kommentissasi millaisella tavoitteella lähdet mukaan ja miten seuraat edistymistäsi, raportoitko liikuntasuoritukset esim. viikottain tänne kommenttina. Jos olet kirjautunut Bloggeriin, et tarvitse erillistä nimimerkkiä. Jos kommentoit anonyymisti, lisää viestiisi jokin nimimerkki josta sinut voi tunnistaa ja käytä jatkossakin samaa nimimerkkiä. 

Jos kommentoiminen ei onnistu täällä blogissa, voit osallistua myös Facebookin kautta blogin Facebook-sivuilla kommentoimalla liikuntahaaste-aiheisia julkaisuja. 

Jos sinusta ei kuulu mitään haasteen aikana, pääset kuitenkin mukaan arvontaan jättämällä kommentin liikuntahaasteen yhteenvetopostaukseen toukokuun lopussa. Arvonta suoritetaan 1.6. eli heti kun haaste on päättynyt. 

Lähde mukaan! 

Olitpa sitten sohvaperuna tai himoliikkuja, lähde mukaan! Haasta ja voita itsesi! Tavoitteen ei tarvitse olla utopistisen korkea, se voi olla vaikka kaksi liikuntakertaa viikossa tai kymmenen eri liikuntalajin kokeileminen. 

Kymmenen viikon päästä on kesä!

Arpajaispalkinnon lahjoittaa Coolstuff. Itse en hyödy yhteistyöstä taloudellisesti mitenkään. 

19 kommenttia:

  1. Lähden mukaan liikuntahaasteeseen. Tavoitteena harrastaa liikuntaa 3krt viikossa ja parantaa kuntoa ja kestävyyttä niin että toukokuun lopussa jaksan juosta kotavaaran lenkin. Kilometrimäärää en ole mitannut. Tarja

    VastaaPoista
  2. Mukana :) Tavoitteena saada liikkumalla kokoon viitenä päivänä viikossa 10 000 askelta.

    VastaaPoista
  3. Lähden mukaan haasteeseen. Tavoitteenani on harrastaa liikuntaa jossain muodossa neljä tuntia viikossa eli haasteen aikana yhteensä 40 tuntia. Päivittelen kuulumiset omaan blogiini ja saatan kommentoida myös täällä.

    VastaaPoista
  4. Vau! Täähän on hyvä haaste! Lähden mukaan! Liikuntaa kaksi kertaa viikossa.

    VastaaPoista
  5. Mä oon ihaillen seurannut sun saavutuksia. Niiden tsemppaamana lähden haasteeseen mukaan. Oon täysi sohvaperuna, joten en laita ajallista tavotetta itselleni, vaan määrällisen. Tavoitteena on liikkua neljä kertaa viikossa.
    Kuulumiset taidan päivitellä kommentteina tänne.

    VastaaPoista
  6. Olen mukana haasteessa. Tavoitteeksi asetin itselleni 10 viikkoa, 100 tuntia ja -10 kiloa :) Toivon, että saavuttaisin 10 viikon aikana edes tuon -10 kiloa ♥ Lasken mukaan kaiken hyötyliikunnan siivouksesta lähtien. Ranteessani tämän 10 viikon ajan keikkuu lisäksi Polar Loop.

    Pidän kirjaa blogini puolella ja saatan laittaa tänne väliraporttia :)

    VastaaPoista
  7. Hei Sohvis täällä, edellisen haasteen vastaanottanut ja alle 100 tuntiin päässyt. Ihan niinkuin silloin epäilinkin, liikunta jäi kyllä melko minimiin, kun talvella ei oikein tule harrastettua hyötyliikuntaa. Ja se on oikeastaan ainoa laji mulla(:.
    Nyt haaste on 2 jakoinen: A. Yritän saada sen 100 tuntia nytkin kasaan muullakin kuin hyötyliikunnalla.
    B. TV ja tietsikka saa viedä minulta päivässä yhteensä max 3 tuntia päivässä eli 21 tuntia viikossa.
    Edistymisestä kerron täällä sun blogissa, koska omaa ei ole

    VastaaPoista
  8. Hei minäki lähen tähän mukaan! 😊 Nyt on aika herätä jo näiltä talviunilta! 😊 Ja ei vähempää ku 100 tuntia tavoitteena 😉

    -T-

    VastaaPoista
  9. Lähden mukaan! Tavoitteena vain lisätä liikuntaa, mitään tuntimäärää en "uskalla" asettaa :)

    Päivi

    VastaaPoista
  10. Hei!
    Lähden mukaan. Koska minulle liikunta keväisin on ongelma (katu+siitepölyt), otan tavoitteeksi että onnistun tämän kymmenen viikon aikana jatkamaan samalla linjalla kuin talvella, eli harrastamaan liikuntaa 7 tuntia viikossa (eli keskimäärin tunnin päivässä). Liikuntalajeja pitää kylläkin miettiä vähän uusiksi, kun ulkoliikunta ei nyt onnistu ollenkaan, mutta eiköhän tämä tästä... :)

    VastaaPoista
  11. Voisin ilmoittautua mukaan.
    Tavoitteena 350km lenkkeilyä, eli 5km/päivä.
    Lenkkeilyksi lasketaan juoksu- ja kävelylenkit, myös hidasvauhtiset hyötyliikuntareissut lasten kanssa. Pihasäätämistä en kuitenkaan yritä muuttaa lenkkeilykilometreiksi, vaan tähän vaaditaan ns. erikseen lähtö liikkumaan.

    VastaaPoista
  12. Mäkin ehdin vielä startata mukaan! :) Yritän liikkua neljä kertaa viikossa niin, että tulee edes vähän hiki. Olkoon se sitten koirien kanssa lenkkeilyä, pihan siivousta tai telkkarin edessä jumppaamista. Hiki ei tarvitse olla edes kauaa, kunhan vaan saa hien pintaan. Pyrin raportoimaan tänne viikottain, muuten unohdan taatusti koko haasteen. :grin: // E.M.K

    VastaaPoista
  13. Kateellisena olen seurannut aiemman liikuntahaasteesi edeistymistä ja harmitellut kun en saa itseäni kammettua sohvalta liikkeelle.

    Eli mukana haasteessa. Tavoitteena on kiertää 5krt viikossa "Sahanlenkki" (n. tunnin kävelylenkki, joka kulkee suunnilleen tuosta kotioven edestä) ja lisäksi ulkoilla muuten esim pihahommissa yhteensä ainakin sen 50h tulevan 10 viikon aikana.
    Eli 50h + 50h = 100h raitista ilmaa.

    VastaaPoista
  14. Elokuun tyttö osallistuu myös. Tavoitteena 3 liikuntakertaa viikossa, tähän lasketaan vain Polar loop + sykevyöllä todennettavat liikkumiset, kaikki muu on plussaa. Lisäksi tavoitteena on mahdollisimman vähän aktiivisuusleimoja.

    VastaaPoista
  15. Mukana ollaan 3 juoksulenkillä viikossa. Yritän muistaa raportoida viikoittain tänne.

    VastaaPoista
  16. Totta tähän pitää mukaan lähteä, tavoitteena voisi olla tuo 100 h liikuntaa mukaanlukien hyötyliikunta. Kirjaa pidän käsin niinkuin pidän muutenkin joten yksikään päivä ei ole mennyt hukkaan jahkatessa. Toki voin yrittää välillä laskea missä mennään ja ilmoitella siitä täällä. Nimimerkki TM

    VastaaPoista
  17. Mukana olen matti myöhäs-ilmoittautuneena. Liikkunut kuitenkin olen heti maanantaista.Tavoite liikkua ja olla mukana,katsotaan mihin se riittää.t.wokki

    VastaaPoista
  18. Ilmottaudun mukaan haasteeseen. Tavoitteena on kuntosali 4krt/vko ja aerobista liikuntaa 2h/vko. Katsotaan miten akan käy. Nyt vaan lumien sulamista odottelemaan, että pääsee juoksemaan.

    VastaaPoista
  19. Mukana haasteessa! Kirjaan itselle ylös ja seuraan kehitystä:) marianna1 at luukku.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Pyrin vastaamaan kaikkiin asiallisiin kommentteihin. Jos tulit blogiin Facebookin kautta, kommentointi ei jostain syystä välttämättä onnistu.